0605_ Arkadaşlar kilo almaya meyilliyim ve evlendikten sonra kilo alıp gebe kaldığım için dikkat etmek istiyorum diyetisyenle bu süreci ilerletebilen var mı aramızda memnun musunuz? Normal düsük kalorileri listeler mi yapıyorlar önereceğiniz diyetisyen var mı?
Didemmm88 0605_ ben bir gebe diyetisyeni ile devam ediyorum sürece. 53 kg ile hamile kaldım ve 20. Haftadayım 1.200 kg aldım. Bebek iyi gayet sağlıklı ve iyi. Listeleri kesinlikle düşük kalorili değil son derece doyurucu. Tüm süreci akabinde emzirme dönemini kendisi ile geçirmeyi düşünüyorum. Öneririm Merve Hanım instagram profilinden kontrol edebilirsiniz. https://instagram.com/gebe_diyetisyeni_merveaksoy?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==
dexter 89,5la hamile kaldım 8. aya girdim 87 kiloyum şu an. diyetisyenle devam etmen sadece kilo için değil, bebek için de çok iyi. tansiyon ve şeker gibi sıkıntılar yaşama riskini de en aza indirir.
dexter 0605_ ege üniversitesi gebelik diyabet diyetisyeniydi. ben ilk aydan beri aklım erdiğince ona benzer besleniyordum zaten. tabii yine de düşük doz insüline başladım şimdi daha iyi
dexter Cindycix egede endokrin yönlendiriyor. üst kat kadın doğum katında gebelik diyetisyeni adını bilmiyorum.