semaa_ Kızlar Depend almak istiyorum lohusalıkta iyi oluyormuş ama kaç adet almalıyım ne kadar çok kullanılıyor
Mrvm005 semaa_ ben can ped miydi neydi onun kilotlarindan almistim icinden 5 tane cikiyordu sanirim. Yeterli gelmisti hatta fazla bi olmustu
Kukulikukuli12 semaa_ ben ilk dogumda 1 paket almıştım saeece hastanede kullandım rahat oldu. 1 tane kalmıştı evde kullandım ayyy hiç rahat değildi. Normal pede gecmiştim. Suan 2.ye hamileyim yine 1 paket aldım saeece hastanede kullanmak için 🙄🥴
alisko bana arkadaşım bir paket yeterli demişti 10 adet var sanırım içinde. çünkü birkaç güne azalıyormuş tek ped yetiyor genelde dedi ama tabii herkesin kanama miktarı farklı olur. 1 paket olsun gerekirse yine alınır