Bende gaz ve tuvalete çıkma konusunda çok sıkıntı çektim. Kayısı hoşafını diğer arkadaş gibi tavsiye ediyorum ve yürürken dik yürümeya çalış dikişlerin acısından eğik yürüyünce sonradan düzelmek daha zor oluyor. Birde ben aşırı terliyordum su gibi. Hastane koridorunda cereyan vardı hep o yüzden üşütmemeye ve tutulmamaya dikkat ettim hep