Hilalsevimm Kızlar merhaba. Hamilelikte hemoroid sorunu yaşayan var mı? Bende 2-3 gündür bu problem var ve cidden çok canım acıyor. Doktor randevuma da 4 gün var daha. Bu problemi yaşayıp çözüm önerisi olan varsa çok sevinirim 😔
DnzTnr Hilalsevimm benimde gebelikte başladı hem varis problemim vardı hemde bebeğim kanala erken yerleşti aşağıya uyguladığı baskı yüzünden olmuş. Ağrı acı vs yok büyümede yok sadece kabız olmamaya özen gösteriyorum ve doktorum iki krem verdi onları kullanıyorum. Herkes de doğum sonrası geçer diyor. Bakalım bekliyorum gecmesede acısı yok o yüzden beni pek rahatsız etmiyor mercimek kadar var yok zaten sadece taharette elime gelince fark ediyorum.
Merve0227 Hilalsevimm valla ben doktora sormadan krem kullandım mecbur kaldım çünkü Procto gylvenol ilaç çok iyi geldi bana gerçekten
Yagmure Hilalsevimm gebelikte kabızlık sebebiyle bende de oluştu daha önce yoktu kabızlık ve makatta oluşan acıyı yok etmek için duphalac şurup ve iki tane biri içine biri dışına krem verdi doktorum. Şişlik tabi kaldı ama ağrı vs yaşamıyorum hiç artık
Hilalsevimm Golge98 gebelikten önce de var mıydı peki sizin yoksa sadece gebelik döneminde mi başladı
Hilalsevimm DnzTnr benim de ilk başlarda acı yoktu sadece taharette fark ediyordum varlığını ama şimdi büyüdü ve acı başladı onunla başa çıkamıyorum 😞
DnzTnr Hilalsevimm geçmiş olsun inşallah son dakika benimde böyle olmaz benim varisten dolayı oluştu ignemi oluyorum kremleri kullanıyorum başka yapacak bişey var mı acaba