BE2701 Naznaz123 bende Haziran 6 da oğluma kavuşucam çok heyecanlıyım bir yandanda içimde sezaryan korkusu var.
Silasmom BE2701 bende 6sında kızıma kavuşuyorum inşallah 🥲🙃 sağlıkla gelsinler ama korku bende de vaar. Tam kaçıncı hafta da geliyor bebişiniz
71oyku81 merhaba benimde 12 haziran ins daha erken gelmez 38+5 de sezaryan olacağım zaman gecmiyor sanki
Neslihannd 71oyku81 merhaba doğum saatine siz mi karar verdiniz ameliyathane hangi saatte uygunsa o saatte mi oluyor
bademli_puding Naznaz123 bende 35+5 doktorum gün vermedi daha bakalım benimde iki haftam kaldı sağlıkla gelsinler 🥰
Naznaz123 bademli_puding ben de bugün aldım gün canım istersen konuş belki verir şeninde mi isteğe bağlı sezeryan
bademli_puding Naznaz123 konuştum vermedi beklicez dedi 😂 benim ilki isteğe bağlı sezaryendi ikinci de mecburen sezaryen
Naznaz123 bademli_puding ne bileyim normal doğum yapamam sanırım aslında yapsam sanki kolay olur çünkü bebeğim minyonmuş kilosu da düşük
bademli_puding Naznaz123 bende yapamam dediğim için sezaryen oldum pişman değilim sende öyle düşünme normal doğumun bence tek iyi yanı hemen iyileşip ayağa kalkabilmen doğum sonuçta her türlüsü zor
Naznaz123 bademli_puding ben öğün benim doktorumun bir hastasını gördüm dün doğurmuş kasın baya baya iyiydi inşallah darısı bana ❤️
Tugraseda Naznaz123 doktor 20 eylül dedi eşim 24 eylül olsun diyo bakalım bu ikisinden biri olcak hayırlısıyla🥹