Ecem4545 benim sürecim biraz farklıydı normal doğum sancım varken yatışım yapıldı 5 buçuk cm açıklıkla oğlum kaka yapınca acil sezaryene alındım ve yalan yok çok ani olunca korktum spinal istedim vakit yok dediler genel oldum. İlk odaya geldiğim de uyuşukluk falan vardı ağrım olmadı hiç. İlk ayağa kalkarken zorlandım biraz ama aşırı bir ağrı hiç olmadı. Ben çok fazla yürüdüm sıvı tükettim öğlen doğum yaptım akşam oğlumu kucağıma alıp emzirdim. Her boşlukta yürüdüm çok faydası var tavsiye ederim. Zaten bebeğinizi görünce yoğun duygulardan fiziksel acılar çok gelmiyor insana çok güzel bir duygu kavuşma zamanı. Rabbim kavuştursun sizi de💜