ssseher başka bı şehirde bir olmuştum iki kez ilkim acil olmuştu rutin kan tahlili nst muayene yapmışlardi ameliyata hazırlarlarken bı yandan ikinci planlı sezaryendi her hafta rutin kontroller çağırıyordu yatış gününü ağrı rahatsızlık durumuma göre vermişti Dr yatış günü saati yine yatış öncesi rutin ameliyat kan idrar tahlilleri nst çekildi kardiyoloj ile rutin muayene sonucunda anestezi Dr ile görüşmüş tüm onay kağıtlari hazırlamıştım kan takviyesi gerektiği için bir gün öncesi yatisim verilmişti bunda başka şehir birde üzerine deprem geldi son haftalarda haftada bir gel dedi en son geçen hafta rutin tahliller ile nst alıp anestezi Dr onayı alıp bugün de günü verdi