nevermindcanim hanımlar merhabalar hepinize, ben doktorumu değiştirmek istiyorum çünkü kendisinden memnun değilim, bana adanada önerebileceğiniz memnun kaldığınız doktor önerisi verebilir misiniz, çok teşekkür ediyorum şimdiden🌸🌿🪴
Elif3333 nevermindcanim doktorunuz kim acaba ? Bende araştırmalar sonucu baskent hastanesi Selçuk yetkinel beye gitmeye karar verdim. Birde Hakan Kalayci var tabi
guzelanne01_ nevermindcanim benim kızımın doktoru Cüneyt evrüke ile ferat eroldu riskli hamilelik geçiriyordum ikisi bakıyordu ve ozamanlar uygundu Çokta memnunun harika bir doktor ikiside 12 yıl önce yani ama şuan ikisinede gitmem muayane ücretleri ve doğum ücretleri aşırı yüksek birde istenilen tahlileler resmen doğum 20.000 ile 30.000 arasını buluyor yazık bence ,Şuan adanada olsam balcalı kadın doğuma giderim mete sucuya hem herşey ücretsiz hemde profosorler muayane ücretide 240 ve araştrma hastanesi aşırı ilgili alaka oluyor
nevermindcanim Elif3333 güzelyalı hastanesinden bayram bukana gidiyorum, sizin bahsettiğiniz doktorları da ismen biliyorum internette okumustum yorumalarını, siz hangi doktora gidiyorsunuz
Elif3333 nevermindcanim ben henüz 6+2 hamileyim ( 3. Gebeligim ) ceyhanda yaşıyorum, ama gerek hakan böyle gerek selcuk beyle çok güzel bir iletisimimiz var ikisi de çok çok yardımcı oluyor. Hastane olması tercihim olduğu için Selçuk hocaya randevu aldım bu cumaya
nevermindcanim Yaseee01 bu doktoru ilk defa duydum ve siz söyleyince hemen okudum yorumları herkes çok memnun kalmış, siz kaç aylık hamilesiniz
Elif3333 nevermindcanim elbette🥰🥰 bende bir çok hastasiyla görüştüm. Herkes çok memnun ordsn yola çıktım. 🥰