iremmm1919 4 gün önce yaptırdım ikili testimi doktor 7 Haziran’da randevu al gel dedi sonuçlar çıkmış olur dedi.. Şimdi e nabizda baktım bunlar çıkmış sanırım ama anlayamıyorum tabi anlayam varmı ..
Fuhrer iremmm1919 aile hekimine gidip ogrenebilirsin sonuçları gidecek halim yok dersende sonuç normal korkulacak birşey yok sağlıkla gelsin bebiş
iremmm1919 PrensinibekleyenAnnee yok canım cikmiyor uyku grafiği tansiyon grafiği bilmem ne çıkıyor beceremedim desem oda değil bakıyorum yani yok çünkü
iremmm1919 Fuhrer Ay evet kuzum sağlık ocağı aklıma gelmedi ebeye mesaj atsam yorumlar heralde. ama yine de çok sağol içimi rahatllatin yani buna göre sonuç çıkmış mi oluyor acaba hastaneye gitsem alabilirmiyim raporu
Fuhrer iremmm1919 evet alabilirsiniz aile hekimi muanelerinizide aksatmayin hastane kontrolünden sonra mutlaka ertesi gün gidin ☺️