Valla ben böyle babalara zıbın mıbın alınmasını çok saçma buluyorum, hiçbir erkeğin de buna sevindiğini tatmin olduğunu sanmıyorum. Mesela size anneler gününde annecim canım cicim yazılı zıbın alsa hoşunuza gider miydi?😂 Ben işine yarayan bir şey alma taraftarıyım. Benimkinin de ilk babalar günü ona istediği marka güneş gözlüğünü alacağım:)