Benim üç haftadır nst de sancım yüksek çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum. Doktor ilaç verdi onları kullanıyorum sancı için. Bol bol istirahat etmek önemli kendini yorma iş güç yapayım deme. Her ihtimale karşı bana iki doz ciğer geliştirici iğne yapıldı geçtiğimiz hafta. Doktorun takip eder zaten risk çoksa ona göre yönlendirir