gul_001 2. trimesterde o kadar sık çıkmamanız lazım, 3. trimesterde mesaneye baskıdan dolayı sıklığı çok artıyor. İdrar yolu enfeksiyonu, gebelik şekeri vb. bir sıkıntı olabilir. Doktorunuza sorun mutlaka, inşallah bir sıkıntınız yoktur içiniz rahat eder en azından