Dilarakaan Sevgili anne ve anne adayları ikili teste açmı gitmeliyim tokmu lütfen acil sormayı unuttum doktoruma ?
Cansu10 Dilarakaan aç tok farketmiyor aç olursan ense kalınlığını ölçmekte zorlanıyor bazen doktorlar tok gitmekte fayda var 😊
Dilarakaan Cansu10 Kan testide yapılıyomuş tok gitmemde sıkıntı olmaz mı benim kafamı karıştıran şey o olduda 🙁
Dilarakaan Esse123 Öylemii peki çok teşekkürler bende öyle yapacağım bugün . 😊 Bu arada 12+2’deyim siz kaçta yaptırdınız ?
Esse123 Dilarakaan Daha yaptırmadım 11+4 üm bu vuma yaptıracam geçen hafta doktorum söylemişti tok gelmende sakınca yok dedi ama idrarın dolu gel rahim dah iyi gözüksün diye
RabiaGlck Aç tok farketmez sadece kan alıyorlar açken kan alınınca tansiyonun düşebilir. Doktor bana sadece şeker yüklemesine aç gel demişti ikili teste üçlüye bişey demedi
Cantanem44 Ben 3 lü taramaya mesane dolu gittim doktor kızdı idrardan başka birşey göremiyorum idrardan bebek görünmüyor demişti
Cantanem44 Dilarakaan gerçek hatta gideyim boşaltayım dedim onu önceden yapacaktın dedi çok zor gördü