Sevilayms Doktor aktif sancı gördü yatırmak istedi ama hissetmiyorum diyince arafta kaldı dikkat et yat dinlen bol su iç diyip eve gönderdi. Anlayan bi bakabılır mı . Suan evdeyım hala bısey hissetmiyorum ama korkuyorum.
YaseminBatrk Sevilayms hangi hastane hangi doktor bu ? 34 haftalıkken 30-40 arası sancı çıkmış biraz ama yüksek seviye değil özel hastane ise işlem için demiş olabilir haftanız erken ya ondan demişti olabilir
Deletedmom_116 Sevilayms ewet sancin var düzenli Aralıklarla doğum başlatmak fakat yükselebilir o yüzden doktor Gozetimde kalman için yatış verniş
Bet1 Sevilayms 20 lerde sancin hiç yok sayılır 40 bile olmamış yani 40ta hafif sancı denilir benim genelde 70 80 arası değişiyor ama sabrediyoruz bakalım
YuvarlanamayanPaanda Sevilayms canım sancın çok az var düzenli ama bunu sen hissetmeye bilirsin yada kasılma olabilir 100 üzeri sayılıyor doğum başlagıcı
Deletedmom_50 Sevilayms canım ne sancısı 20 perde sancı mi olurmuş aktif sancı bide alakasız aşağıdaki sancı yukarıdaki bebek kalp atışı oluyor
Deletedmom_116 Bet1 doğum başlatmak ama düzenli araliklara sancısı var Ve yükselmeye çok meyili bir durum haftası birazcık ufak olduğu için tedbir amaçlı yatirmis
Sevilayms Bet1 Evet evet buna aktif sancın var dedi, bir serum taktırdı falan. 20-25 arasıydı hep Ciğer geliştirici vurulmuşmuydu diye sordu baya korkutup sonra eve gonderdı Bende telaşlandım acıkcası serklajlıyım birde
Sevilayms Beyzakpdg Bu 100-150 arası doğum sancısı kabul ediliyormus evet ama acaba mudahale edilmesi gereken bir durummudur bu aralık bile bilemedim Son anda eve gönderdi de
Beyzakpdg Bet1 matematiksel olarak hesapladiginizda o da aynı ölçülere denk geliyor zaten merak etmeyin 👏🤗
Prensesannesi14 Bet1 benimkinde bakarmisiniz acaba ya bide bebeğin kilosu haftası yazıyor mu ne normalde 33+1 im ama ultrasyon görüntüsünde sanki 33+6 uyumlu yazıyor sanırım doğru mu biliyorum
Deletedmom_116 Bet1 kız o sancılar doğum başlangıcı oluyo zaten sendeki bunlar başlangıcı😁🤣Bı and ayukselmez ki zaten önce Bu resimdeki gibi başlar düzenli bı şekilde sonrais yükselir snein ki gibi
Sevilayms Bet1 70leri görünce mudahale ettiler mi peki Ciğergeliştiricidir hastanede yatıştır falan Ne onerdı doktorunuz
Deletedmom_116 Sevilayms Korkcak bişey yok canım Ewet sancin çıkmış aşırı yüksek değil ama düzenli düzenli olması biraz sorun çıkarabilir yukselemye meyili bı sancı çıkmış Sen stres yapma başka doktora görün Çünkü düzenli sancı bide risklisin Bu sancı yükselmeye çok meyili çünkü
Bet1 Sevilayms sıklığı aktif ama sancı düzeyi çok düşük artarsa gel demistir muhtemelen bol su iç mutlaka benimde servikal kisaligim var 33+0 im bugün çok ağrım var yarında benim kontrolüm var inşallah bu sefer sancım çıkmaz
Bet1 Deletedmom_116 benim 18. Haftadan beri var maaelsef hastanede yatıyorum nidicard kullanıyorum iğne kullanıyorum sık sık serum takılıyor 2cm de açılma var valla doğmasın diye dua ediyorum anlayacağınız keşke olmasa ama işte evet doğum başlangıç sancısı bendekiler
GokceMom_ Deletedmom_116 dogurdunmu canım haftamız yakındı bırbırıne senınle 🥰ben 40 haftalıgım hala sancım yok
Sevilayms Bet1 Hatırladım sımdı sizi benımde serklajım var Umarım guzel gecer muayene Ciger gelistirici yaptılar mı sizede
Bet1 Sevilayms evet hastanede falan çok yattım 29 da 2cm açılma oldu zaten durdurdular iğne de oldum bekliyorum öyle 1 hafta yattım her gittiğimde serum da takılıyor sancı için haftalık kontrolüm var zaten
Sevilayms Bet1 Nidicard veriyim ama oda evde kullanmak tehlıkeli dedi yanı kafası baya karısık bir doktor denk geldi bana heralde 😏
Deletedmom_116 Bet1 Sendkeilerde aynı post sahibindekilerde seninki baya riskli bir durum Allah inşallah yardimcin olur erkenden gelmez 35 i bari gorursunuz
Bet1 Sevilayms 29 da yapıldı. İlk oğlumu 34+0 da aldım kucağıma onda olmamıştım mesela korkma doğmadan çoğu şey belli olmuyor