Prensesannesi14 siz bilirsiniz içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın ama görünüşe göre dediğim gibi sancı yok birkez vurmuş sadece o sırada toplanmış bebek belliki bebeğinizinde kalp atışları sabit seviyede çıkmış ultrasondada bir yerde 33+6 ken diğer yerde 33 haftalık çıkmış buda çok büyük bir aralık değil gayet normal bence benim 34 haftalık doğumum başladı durduruldu 35 de doğum yaptım nstde sancılarım çok çıkmıştı bebişkonuzda 9 aya girmiş zaten artık yeride azaldığı için normal öyle toplanmalar benim bebeğim baş assagiya döndü 31 haftalıkken sonra ayaklarini hep gogsumde hissettim