naneliseker_ Bugün kese gorukdu fakat kağıtta 6.1 ve 5w2 yazıyor ne demek. Normal mi sizin kaç mm idi? 5+4 haftalığım 😊
BurcuArya35 naneliseker_ 5+2 haftalikken benim 16 mm di kesem canm ama herkesin farkli ilerler sen böyle sorup kafani bulandırma
Catsofmom naneliseker_ kese boyutu kuzum. Daha çok küçük. İlk kese boyum 7.5 mm 4 haftalıktık 🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Fik Kese boyu sanırım ilki kuzu emin değilim diğeri de haftan ve günün 5 hafta 2 günlük olarak gözüküyor keseye göre ama telaşlanacak bir durum yok hep oluyor öyle 🥰
gamizee_ 5+1 ken gitmiştim kese 11 mm demişti ultrason kapıdında da 1.13 cm yazıyordu😊 şu an 5+5 oldum bugğn yeniden gideceğim doktora bakalım ne diyecek
naneliseker_ gamizee_ aynı sayılırız demekki terimler değişiyor. 7 haftalliken gel dedi kalp atisi için daha gitmem sanirim
Syma_07 naneliseker_ 5 haftalikti sanırım devlete gitmistim söylemedi geç döllenme olmuştum 1 hafta sonra gidince 6 haftalık kalp sesini duymuştum
gamizee_ naneliseker_ bana da diğer doktor öyle demişti normalde 6-7 haftalıkken gel demişti ama ben kan ve idrar sonuçlarıma baktırmak için gideceğim gitmişken belki bakarlar ve kalp atışını falan görürler diyorum bakalım bugün randevum😊