Merhaba kızlar doğumum allah nasip ederse ekim sonu olacak. Hastane çıkışı aldım ama müslin kumaş. Sanki biraz ince gibi ekim ayında bebek bu kumaşla üşürmü acaba. Müslüm kumaşta daha önce hiç kullanmadım tanımıyorum kumaşı. Fikir verirseniz sevinirim.