Kardelentrkylmz 37+2 haftalık hamileyim dünde bugünde baş dönmem çok şisdetli olmaya başladı bebek aşırı aşşağıya bastırıyor tansiyonum çıkıyor sersem gibiyim bu haftalarda bu normalmi tansiyon bebeğe zarar verirmi doktora gitmeliyim
zge13 Kardelentrkylmz tansiyon 14-9 sınır hatta risk doktora muayene olmalısınız son zamanlarda bebek daralmış olabilir içerde artık canları sıkılıyordur 🤗
beyzacmvrc Kardelentrkylmz tansiyonunu ölç eğer yuksekse hiç beklemeden direk hastaneye git canım. Seninle aynıyız bende 37+2 yım öyle sorunlar yaşamadım henüz. Tansiyon tehlikeli.
tlhmrv Kardelentrkylmz baş donmesini arkadaşım yasiyo yakın haftalardasiniz doktor kan basincin dusuyo demiş bnce ihmal etme hemen doktora git tansiyonun şakası yok Allah korusun haftan da çok güzel acil bişey olursa müdahale ederler riske atma hiç
Kardelentrkylmz zge13 ya hamile kaldığımdan beri baş dönmesi yaşamadım. Bebeğin hareketlerinde bir sıkıntı yok çok şükür ama ben baş dönmesinden düşüp bayılacak gibiyim
zge13 Kardelentrkylmz bayılacak gibi iseniz tansiyonunuz düşüyordur diye biliyorum en iyisi doktora muayene olmak son haftalarda daralmalar vs de normal aslında ama baygınlık seviyesine gelmesi önemli bir durum tabi en iyisi yine doktor muayenesi şimdi burda sıkıntı yok normal denir sonra sıkıntı çıkar pişman olursunuz kendinizi rahatsız hissettiğiniz an gidip acile bakırın bence çünkü ben rahatsız olmama rağmen hastaneye gidene kadar iyi hissetmiştim o kadar da ilgilenmediler mesela rahatsızlik anında daha iyi olur gitmeniz
Kardelentrkylmz tlhmrv doktorla a tansiyonumu ölçtüm 12-9 du kalp atışım yüksek ayaklarını havaya dik uzan dinlen dedi eğer çok artarsa seni nörolojiye yönlendiririm dedi ay sinir oluyorum bu doktora
Kardelentrkylmz Golge98 doktora bildirdim ben çıktığını hissettim ancak çıkmamış görüştüm doktorla yarın kontrole gidicem şimdi iyiyim çok şükür