Sena_nzrlr Merhabalarrr 34 haftalık olduk ama doktor suyumun fazla olduğunu söyledi. Suyu fazla olup erken doğuran var mı?
Tugbasena Bende burda bekleyim 37 haftalığım 32 den beri fazla cok endişeliyim umarim normal dogumda sorun olmaz