Hanımlar gebe kalmadan önce tsh ım 3.72 çıkmıştı eutrox 25 mg ile 1.15 e inmiş 7 haftalık gebeyim fakat ilacım bittiği için 3 4 gündür kullanamadım bugün tekrar alıp kullanacağım sizce bu değerden sonra 3 4 gün kullanmamak zarar verir mi tekrar hormon hemen yükselir mi doktor dahiliyeye gönderdi Randevum 6 haziranda o zamana kadar tekrar başlayayım diyorum sizce ne yapmalıyım?