Lur-2006 fiili olarak çalışmadığınız hiçbir günü aktaramıyorsunuz maalesef. Yani çalışabilir raporu alıp sonra yine hekim raporu alsanız da gitmediğiniz günler sonraya aktarılamıyor. Bizim çalıştığımız günler, izinler mebbise işleniyor. Bu bahsettiğimiz doğum izni de normalde gün olarak hesaplanıyor, hafta olarak değil. Müdürünüz gelmediğiniz her günü rapor olarak girecek mecburen, bu yüzden siz fiili çalışmamış sayılacaksınız ve bu yüzden doğum sonrasına aktarılamayacak. :///