Hamilton R1 öneririm, kendi kendine katlanıyor, biraz pratik yaptığımı tek elle açabiliyorsun, oldukça hafif, tam yatarda olmak üzere 3 farklı pozisyonu var, sürüşü konforlu ben kızım bir buçuk aylıkken kullanmaya başladım, şu an 16 aylık hala sorunsuz kullanıyorum, benim için en güzel tarafı ise 22 kiloya kadar taşıyor olabilmesi, tek ekşisi tek yönlü olması ama zaten belli bir süre sonra bebekler bizi görmek istemiyorlar etrafı inceleyip keşfetmek istiyorlar, ben bir de yağmurluk aldım, karda, yağmurda, soğuk havalarda sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorum.