Esoo06 20 haftalik gebeyim kabizim bugün çıktım fakat kan geldi hala kanama var makatta. Erken doğum tehditi var evde yatıyorum kanama için veya kabızlık için önereceğiniz bisey var mi Duphalac veya magnezie kalsın gibi Dr ilaç önermiş miydi sizlere
misssevval Ben kabız olduğum zamanlarda iki üç gün de bir duphalac kullandım baya rahatlatmıştı benden de kan geliyordu, şimdi de bir magnezyum ilacı kullanıyorum suda eritilen magnimore sanırım adı o da kabız olmamı engelledi