Asya-annesi Arkadaşlar selam vücudum çok kaşınıyor bacaklarım ve kollarım yara oldu hep benim gibi olan anne adayları varmı lütfen fikir verin içim rahat etsin ve kaşıntılar doğumdan sonra geçiyormu . 34+2 deyim