Civciv17 ÇAlışabilir raporu aldığım gün yani 32+0 da o gün de işe gitmem gerekiyor mu? Kamu personeliyim
tostperisi Civciv17 ben öyle yaptım raporumu aldım personele verdim işime devam ettim ama o gün için muayene izniniz varsa tüm gün farklı olur tabi
Mine3 Civciv17 resmi olarak doktora gittiğiniz gğnler ücretli izinlisiniz. O gün gidip raporu alıp ertesi gün verebilirsiniz
tostperisi Civciv17 o gün raporun fotoğrafını ulaştırıp fiziki ertesi gün teslim edebilirsiniz sanırım