Zy53 benimde 19 günüm açılma varmi bilmiyorum ama aşağı çok baskı oluyor vajinam da sızı oluyor devamlı vardır inşallah diye düşünüyorum 36+2 de sancı çıkmstı açıklık bakıldı yoktu 37+2 oldum yalancı sancılar oluyor halen.
Kontrol de daha haftaya 😐 38 de falan doğar demsti 39-40 ları beklemez demişti bakalım