Kızlar eşime Bayadır kahvaltı hazirliyamiyorum 18 +4 de serklaj olmuştum şuan 26 hafta eşim sabahları kahvaltı istiyor bende korkuyorum doktorum da yemek yapabilirsin demisti ama ufak tefek işler yemek yapabilirsin demişti ama ben korkuyorum aranızda böyle olan varmış vs yapanlarınız