Kızlar selam 34+1 oldum işim rahat oturuyorum ama belimdeki fıtık artık çok zorluyor otursam bile ayaklarım davul gibi oldu 35+5 e kadar dayanır çıkarım diyordum ama sanırım 1 haziranda bırakacağım işi sizce az daha dayansam daha mı iyi olur 38 de sezeryanla doğum yapıcam zaten ama gücüm kalmadı sanırım psikolojik olarakda