Cansu4oz Riskli gebeliğim vardı çok şükür 35 haftamda doğum yaptım ve atlattık riski darısı tüm isteyenlerin başına ❤️
Cansu4oz Allah razı olsun önlem almıştık ciğer geliştirici antibiyotik tedavisi vs çok şükür küvese girmedi ama çok çok minik 2300 lerde doğdu toparlamaya çalışıyoruz çok zayıf ve sarılık geçiriyor şuan dualarınızı bekliyorum