Mryy01 Çok yeni gebeyim daha kese oluşmadı oksapar iğne ve Progestan kullanıyorum 2 kere kayıp yaşadığım için iki gündür kahverengi az az akıntım var bu durumu yaşayan oldu mu?
Nur_50 Mryy01 başka bir hap kullanıyormsn bende progestan folik asit birde coraspirin kullanıyorum doktor lekelenmen olursa corasprin bırak dedi
Unukor Mryy01 kahverengi lekelenmede genelde korkmayın diyorlar bende de çok oldu,progestanin hem fitilini hem ignesini kullandigim halde.Yine de doktoruna sor ama bence korkulacak bi durum değil,hayırlı olsun bebeğin 💜💜💜
Sermec27 Mryy01 ikinci oğlumda 1 hafta kahverengi lekelenme yaşamıştım hatta yoğun kırmızı kanama dahi yaşamıştım su an oğlum iki yaşında 4+4 haftalık hamileyim su an 3 gun kahverengi lekelenme yaşadım bugün gelmedi İnşallahta gelmez ben sadece progestan kullanıyorum kese gözükünce iğne de kullanacağım
Busraaa1014 Mryy01 Merhaba kaç değerle öğrendiniz benimde daha çok yeni kese oluşmadı henüz bende aynı şekilde kullanıyorum coraspirin oksapar progestan
Mryy01 Unukor ben oksapar iğne ve coraspirin kullanıyorum acaba onlar mı yapıyor? İki kere kayıp yaşadıktan sonra şuan çok korkuyorum🥹
Sermec27 Mryy01 pıhtılaşma çıkmadı ama iki gebelik kaybım var biri kürtaj ilk oğlumuda doğuma yakın kaybetmiştim ondan dolayı kullanıyorum igneyi
Mryy01 Sermec27 çok üzüldüm sizde benim yaşadıklarımı yaşamışsınız Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın bana da dua edin bu sefer sağlıklı gebelik yaşayayım
Sermec27 Mryy01 sizinde mı ölü doğumunuz var inşallah bu sefer her ikimizde sağ salim kucağımiza alırız herşey Allah’tan rabbim yardımcımız olsun 🤲
Mryy01 Busraaa1014 ilk 20 değerle öğrendim ben adetime 6 gün varken pıhtılaşma olduğu için doktor hemen oksapar ve Progestan verdi ama dünden beri kahverengi akıntım var korkuyorum
Sermec27 Mryy01 anladım rabbim sabır versin cennette kavuştursun inşallah bizleri tekrardan yasatmasin inşallah 🤲
Busraaa1014 Mryy01 bende 5 gün varken 25 le ogrendim benimde şuan daha yeni. Bende iğneye başladım ama evet bazen coraspirin fazla gelebiliyor diye okumuştum siz doktorunuza danışın mutlaka
Bircicekanne Mryy01 gemen hafta yasadım bu sorunu ama hemşire olduğum için endişelenmedim çünkü progestan fitil kullanımızda kahve lekelenme normal renk açılır kırmızıya döner miktar artarsa tehlikedir bol bol dinlenin istirahat edin ama doktorunuza veya hemşirenize bilgi verin mutlaka