8+4 te kontrole gittiğimde önceki haftadan sonra gelişmediğini söyledi doktor, kalp atışı falan hiç yok yolk var sadece kese içinde ama gelişmiyo kanamam ağrım falan hiç bişey olmadığı için bir hafta daha bekleyelim kontrol edelim gelişme yine yoksa sonlandırmamız gerek dedi
Bu durumu yaşayan var mı hiç ?
Bu haftadan sonra gelişebilir mi ?