Zumzugukodummuzzingillatirim beyzzsenturkk aşkım yağlı olduğu için değil cildin yeteri kadar nemli olmadığı için pütürlü durur. Yağlı ciltte uygun ürün kullanmadığında sadece kusma yapar.
beyzzsenturkk Zumzugukodummuzzingillatirim bilemiyorum o kadar ürün var ki piyasada insan hangisini kullanacagını sasırıyo hamilelikte bebek gibi olmuştu simdi tekrar bozuldu cildim bu cilt yağını ne kurutur ya
Zumzugukodummuzzingillatirim Kirmizibasliklikizzzzz kınamda ve düğünümde makyajımı kendim yaptım, kuaföre de gidip maşa yaptırdım sadece doğal. 50 tl aşdı benden dediği tek şey abla nereye gidicen makyajıda biz yapardık başka yere yaptırmışsın ayıp (samimi olduğum kuaför.) dedim ki evde yaptım adam yine şok. Ama makyajı sadece yapa yapa öğrenebilirsin başka yolu yok…
ballikedii Nurkkkyyk makyaj benim biraz ince çizgim. Şimdi öncelikle cilt tipinle alakası yağlı karma kuru nasıl ona göre bir fondoten seçmen gerek mat mı istiyorsun parlak mı bir de o var. Kapatıcı olarak doğal ama orta kapatıcılık mı istiyorsun ve gene kuru mu göz altların ağırca göz altın koyu mu o da önemli bir faktör. Ben fondötenle fırça ile kullanıyorum ama ürünün yoğunluğuna göre de sünger de kullanıyorum. Takma kirpik olayına ben girmedim hiç kullandığım rimeller bana yetti. Pudra olarak benim burun üstüm yağlı o yüzden transparan pudra kullanıyorum muhakkak gün içinde de zaten tazeleme hep yapıyorum o yüzden aslında cilt tipin önemli bişeyler söyleyebilmek için
Zumzugukodummuzzingillatirim Nurkkkyyk aşkım önce kalkar kalkmaz cildini temizledim güzelce, cilt temizleyici olarak sadece yüz sabunu kullanıyorum.ok fazla kimyasal pH bozuyor. Sonra pamuklu temiz havluyla kuruluyorum. Biraz hava alınca nemlendirici sürüyorum. Sonra önce göz makyajımı yapıyorum. Önce anlatıp sebeplerini en altta sıralayacağım. Göz makyajımı bitirip eğer far tozlanma yaptıysa temizleyip tekrar nemlendiriyorum tozlanan kısmı. Normalde cildimde çok kusur yok. Fondatenim orta kapatıcılıkta bana yetiyor. Önce makyaj bazımı sürüyorum hemen, bu makyajı daha kalıcı yapıyor. Biraz emmesi için bekliyorum. Kapatıcı kullanacaksan bu kısım en doğru zaman. Uygulayıp fondatene geçebilirsin. Önce makyaj süngerimi musluğun altına sokup bir kaç kez sıkıyorum suyu iyice emdiriyorum.. Sonra musluğu kapatıp son kez sıkıp bırakıyorum kenara bir kat daha nemlendirme yapıyorum bu sırada. Sonra fondaten uygulayacağım zaman önce fırçayla yüzüme dağıtıp en son makyaj süngeriyle üstünden geçiyorum. (Markalarını en son yazacağım.) sonra ruj ve rimel uygulayıp bitiriyorum rimelin kurumasını bekleyip pudra kullanıyorum. Üstüne de sabitleyici sıkıyorum bitiyor. Şimdi önce göz makyajını yaptık çünkü far sürerken bazı farlar (bende the balm var tonlarına aşığım) tozutma yapıyor. En iyi markalarda da var bu tozutma makyajı yaparken aşşağıya toz toz dökülüyor ve yüze yapışıyor. Bu yüzden ilk yapıp bitirdim. Far olarak the balmı başarılı buluyorum ama tonajları çok hoş. Daha önce kullanmadım ama technic markasınıda renk kataloğu olarak aşırı beğeniyorum. Ama alışkanlıklarım değişmiyor… Korkuyorum denemeye 🤣 onun dışında ekstra far denemesi yapmadım çünkü memnunum. Fondotenim fit&alive ın. Cildim yağlı kusma yapmayan denediğim ürünler arasında tek bu var. Mac bile kustu cildim maalesef. Fırçam ve simge rım real technic. Marka pahalı bir marka. Ama harika ürün. Ama far için bambu bir marka kullanıyorum eklips ürünlerimin fotoğrafı en altta 🤣 onun dışında pudra olarak transparan pudra tercihim loreal beni kesiyor. Makyaj bazı ve sabitleyicim nyx. Çalışanlara yağlı cildim var dedim verdiklerini aldım. Memnun kaldım devam… İsimleri silinmiş o yüzden bulamadım. Rimel olarak perm me Up kullanıyordum ama anne olunca sürekli biten örnek o fiyatı vermek ağlatmaya başladı. Essence çok güzel dediler 0 memnuniyet sürekli akıyor bulaşıyor. Bende arıyorum öneri alırım, hacim ve kıvrıklık arıyorum uzunluk var zaten. Rujumda loreal color rich mat serisi numarası 636 ama şuan tasarım ve kod değişikliği yapmış yeni seriyi bilmiyorum bu yüzden (ağlamak yok yüreğim. En güzel nude tondu kendisi) kırmızı olarak favorim pastel 36 , bulursanız bana da alın ben bulamıyorum. Fırçalarım süngerim bunlar. Sünger özellikle o turuncu olanı tercih ediyorum diğerlerinden daha başarılı geliyor bana. Fırçalar değişiyor ama şeylerin eskiyince sürekli yenisini alıyorum farklı set kullanmıyorum. Pudra da özellikle belirttim çünkü çok seviyorum kendisini. Benim gibi yağlı cildi bastırıyor en azından…
CaglaArtul Nurkkkyyk sana hem uygun fiyatlı hemde fiyatına rağmen kalitesine bayılıcağın ürün tavsiyesi vereyim ben keşfettiğimden beri hem kullanıyorum hem stok yapıyorum Gratisin kendi markası var Beaulis bu markanın Beaulis Form it fondöten Beaulis Close it Kapatıcı Beaulis Finish İt sabitleyici pudra Beaulis shape it Şeffaf kaş jeli Beaulis touch it Allık Kesinlikle pişman olmazsın birde fondöten süngeri olarak şaşmadığım tek marka ve yıllardır kullanıyorum https://ty.gl/8x6d3v6w8t Takma kirpik içinde nascita nın ürünlerine bakabilirsin kaliteli ve doğal duruyorlar 🧚🏻♀️
Zumzugukodummuzzingillatirim beyzzsenturkk aşkım cilt tipi analizi yaptır. Belki karma cilt bile olabilirsin. Sonra konuşalım… Ama yağı kurutamazsın. O yağ değil dediğim gibi pütür yapan nemsiz kalması…
Nurkkkyyk Zumzugukodummuzzingillatirim ya ne kdar tatlı birisinizzzz hakkınızı helal edinnn inanın çok çok yardımcı oldunuz 🥰 kaynimin düğünü var bebeğim dugunde 1 haftalık falan olacağı için kuafore gidip makyaj yaptiramazdm kendim yapmaya karar verdim ve tavsiyeleriniz benim için çok kıymetliiii 🤩 çok teşekkür ederim 🥰
Zumzugukodummuzzingillatirim Nurkkkyyk aslında 2 saat boş vaktin var. Emmeden diğer emmeye. Lakin evde yapmak daha sağlıklı. Hem istediğinizi yapıp düzeltebiliyorsunuz, hemde malzeme sizin olduğu için ben hem daha steril buluyorum. Birde silip gidecek bir şey kalitesiz malzemelerle 500 e falan yapılıyor. Çok iyi bir yerde fiyat artıyor. Ürünlere 500 vermek daha mantıklı.
Nurkkkyyk Zumzugukodummuzzingillatirim Evet kesinlikle ürünlere o parayı vermek daha mantıklı, kirpiklerim kısa ve az olduğu için takma kirpik düşünüyorum ama onuda becerebilen miyim bilmiyorum 😀 sürünce uzatan hacim veren bı kirpik arıyorum bende 😔
Zumzugukodummuzzingillatirim Nurkkkyyk aşkım istediğin kirpiği al kuaförde taktır olmadı. Sadece ona para verirsin bide saça atıyorum.
Nurkkkyyk Zumzugukodummuzzingillatirim kuaför oturduğum ilçede yok İL e gitmem lazım kuaför için yakında olsaydı çok iyi olurdu evet
Nurkkkyyk Zumzugukodummuzzingillatirim kuaför oturduğum ilçede yok İL e gitmem lazım kuaför için yakında olsaydı çok iyi olurdu evet
Bendenizanne Nurkkkyyk dışarı çıkarken sadece güneş kremi süren ben 🙄😅 önceden markete gideceğim zman bile makyaj yapardım şimdi bende unuttum 😄