BankaciAnne Kızlar 4 cm açılmam var nst de agrı çıkıyor kayınvalidem hac tan bu otu getirdi suya koyacağım ama hangi dualar okunuyor ne zaman suya koymalıyım bilen varsa yardım edebilir mi
Ozge11 BankaciAnne Nas,Felaket,Ayetel Kürsi,Fatiha,İnşirah okunuyor diye biliyorum canım.Rabbim yardımcın olsun 🤲🏻❤️
Ozge11 BankaciAnne açılma olup sancılar başladığında konuluyor açılmayı artırıp süreci hızlandırıyor diye biliyorum. “Summes sebîle yesserahu.” fırsat buldukça bu duayı yap canım.