siyahinciii Ewt yaptırdım çağırdılar 3 gün pek kolumu kullanamadım şimdi 2. Doz için gideceğim ayın 16 sında
Merve1616 Sağlık ocağından aradılar.Gecen sene işe başladığımda sağlık muayenesi yaptırırken aşı yapmışlardı.Aşı kartını götürdum.Tekrar aşıya gerek yok dedi yapmadılar
Nurcan3437 BasimAgriyor 19 gibi ben 20 de oldum sonrasında herhangi haftada olunur dendi 19 dan sonra
Nurcan3437 0605_ yok 1 gün ağrıdı yanı aşıyo cuma oldum cumartesi kolum pek kalkmadı pazar azalmıstı pazartesi yok oldu onu. Dısında hiç bişey olmadı
Yazmelegi_ Nurcan3437 bana 2 doz yapılıyor dedi ebe ilkini 20 de ikinciyi 24 te yaptı başka da yok dedi
minnakkraker 0605_ yaptırdım ben iki gün kolum biraz ağrıdı ama dayanılmayacak bişey değil sonra geçti zaten