Bende bugün 21 hafta oldum, dün aynı sebepten konu açmıştım, bugün hem ilaç yazdırmak hemde içimi rahatlatmak için sağlık ocağına gittim, ordaki ebe bu haftalarda çok net olmayabileceğini sürekli hissedemeyebileceğimi söyledi, hatta bebeğin şeklinden dolayı kalp atımını biraz zor bile duyduk, bebeğin şeklinden dolayıda hareketler her zaman aynı şekilde hissedilmeyebilirmiş, ben çok stres yapmıştım siz yapmayın lütfen eminim iyidir🌺