Erva18 Şimdi benim döngum 30 gün ama hamilelik hesaplamada 28 güne göre çıkıyor mesela cuma günü 4. Hafta olacak 28 güne göre ama 30 güne göre olursa pazar günü 4. Haftasi dolacak acaba hamgisine gore test yapmaliyim
Nurscl06 Erva18 sen normal adet tarihin 1 gün geçikince yap varsa çıkıyor zaten ve 4 hafta sayılıyor yüksek ihtimal
Hilal2901 Erva18 döngün neyse ona göre yapman lazım. Gebelik hesaplama uygulamalarında döngü uzunlugu değişebiliyor öyle hesaplasan aslında daha sağlıklı bir sonuç alırsın❤️