Demetugur Medicana’ya gittik biz Cüneyt bey’e. 1715 TL ödememiz oldu evet biraz pahalı ama kesinlikle değer biz çok memnun kaldık. Sizin soru sormanıza hiç gerek yok tek tek en ince detayına kadar kendisi açıklıyor söylüyor ilgisini eşim de ben de çok beğendik ve yaşı gereği de tecrübeli bir hekim işin ehli.🙋🏼♀️