Vallahi canım biz kız istiyorduk ama ben 3 eşimde 2 kere erkek gördü hiç kız görmedik özelde doktorumuz kesin kız dedi cinsiyet partisi yaptık en sonra kontrole gitmeden bir gece önce yine oğlumun olduğunu hatta doktorun renkli gözlü bir oğlun oluyor dediğini gördüm rüyamda (bizim ailede eşimde dahil renkli gözlü vardır o yüzden sanırım) neyse sabah kalktım rüyamı annemede anlattım devlete gitmiştim tarama testi için devlette bana %90 erkek dediler hayatımın şokunu yaşadım, şimdi net öğrenmek için detaylıyı bekliyorum :)