Nur29zen o size denileni doktor banada söylemişti 7 haftalık hamileyken, o kanama alanını çok takmamaya çalışın ve eğer çalışıyorsaniz rapor alın, benim doktorum neredeyse 2-3 hafta rapor vermisti, 11.haftamda kanama alanının yok olduğunu öğrendim, merak etmeyin geçici durum sadece bu süreçte bol bol dinlenmeniz gerek