Drsnbyfatma Kızlar dünden beri sağ kasığımda ve o kemikte bıçak batma gibi bir ağrı var sanki cam kırıkları var gibi aniden Giriyo 🤷🏻♀️Kanamam filan yok şükür ama Gece uyandım gezindim sabah yine aynı 17+3 üm akşam başsağlığında gittik yol biraz bozuktu ve ben çok korkuyorum sizler de yaşıyo musunuz böyle birşey yada yaşadınız mı 🙏🏻
Beriyytann Drsnbyfatma onun yolla alakası yok sanırım benm yaşadığım şeyi yaşıyosunuz ben normalde idrara çıkarken oluyordu birden ama büyüklerim yel dedi gece yatarken bide sabah kalkarken oluyordu özellikle sol kasığım 😏 çok geçmiş olsun 🙏🏻
Drsnbyfatma Beriyytann sürekli oluyo canm ama bu neyse Bebek’te sağ tarafım da tam aniden giriyo ve sızlıyor iki gündür😔