Kızlar merhaba,
İkinci hamileliğim, ilk hamileliğimin (erkek) tam tersi bir hamilelik yaşıyorum. Midem yanıyor, yüzüm sivilcelendi, takvimlere göre kız, tahminlerde burada da kız dediler. Perinatoloğa gittim 13 haftada, doktor bana biliyorsunuz her halde bebeğiniz erkek dedi, şoklarımızı yaşadık eşimle. Kendimizi kıza hazırlamıştık😁 demem o ki, böyle şeylere inanıp, bizim gibi sonra şaşırmayın 🙏🏼 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, önemli olan bu❤️🙏🏼