Gizembltc 2022ayti bende aynı durumdayım canım haftamızda aynı sanırım süt dolması için vücut kendini hazırlıyor sanırım ben öyle düşünüyorum birde benim gögüs uçlarım çok karardı.
Melikehllderin 2022ayti 31+3 sabah bende aynı siziyla uyandım sol göğüs uyucum tuhaf bir sızı var baktim ucu da kabarmış diğer memeye göre , dedim süt falan mı gelcek , doğum belirtisi mi falan kafam karıştı .
Matmazelbebi 2022ayti Göğüsler süte hazırlandığı için bazen batma gibi bazen kaşınıyor gibi oluyor uçları ve çok hassaslar🥺
Melikehllderin Gizembltc benimkiler de karardi ya , ilk dogumumda hiç kararma olmamıştı . Tekrar düzelir mi acaba hep böyle mi kalcak🥲🥲
Gizembltc Melikehllderin hiç bilmiyorum ilk çocuk tecrübesizlik diz boyu 😂😂 erken doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum ama gögüsü sıkmamak falan gerekiyormuş diye duymuştum