40+0da doğum yaptım suni verelim dedi doktor dayanamıcağımı bildiğim için sezeryan oldum geçen hafta karşı odada aynı zamanda yatışımız yapıldı suni sancı verdiler hanımefendiye bağırtıları kulağımdan hala gitmiyor yemek yediği içinde sezeryanada dönememiş yalvarıyordu en son sezeryana alın diye