Merhaba annişler ve adayları. Özellikle doğum yapmışlar sormak istiyorum. Hastane için Bir tane önden çapraz açılan pijama takımı aldım fakat diğerini elbise şeklinde mi yoksa düğmeli mi alsam daha iyi olur bilemedim. herşey normal ilerlerse normal doğum düşünüyorum. Ama tabi ne olur bilemiyorum. 33. Haftadayım