Merhaba. Salı günü doktora gittiğimde 6buçuk haftalık dedi doktorum kalp atışını duyamadık ama bebeği gördük. Dün gece lekelenmem oldu ara ara oluyordu da minik ,bu sefer bi tık fazla olunca doktora gittim. Benım doktorum kapalıydı o saatte başka bi yere gittim. 6haftalık dedi . Nasıl olur dedim geçen salı gittiğimde 6buçuk demişti doktorum dedim. Makineden makineye fark olabilir dedi . Son adetim 28mart. Son adetine göre haftasına göre küçük dedi pek gelişmemiş dedi çok üzüldüm. Bi kaç gün sonra gel yine bakalım dedi . Lekelenmede olabilirmiş önemli değilmiş. Yarında kendi doktoruma randevum var bakalım o ne dicek