KumCi Harvicell aaa ne güzel daha çok kontakta kalalım 😂😂 regl ağrısına benzer ağrıların devam ediyor mu?
Sare1331 Benim de ilk hamileligim 26+3 günlüğüm henüz bende de hiç bisey yok ama olanlar şikayetçi olmaması veya daha geç çıkması daha iyi sanki 😁
ilkmommylikheyecani Canım ben 16+3 üm daha doğru düzgün göbüşüm yok yemek sonrası çok hafif çıkıyor seninki şimdilik çıksa bile bebiş değildir o doktorumuz öyle söylüyordu 16 dan sonra bütümeye başlıcak dedi bakalılm 💕
Sare1331 KumCi Normalde ben de öyle düşünüyorum ama çevremdekiler göbeğinden hareket edemediği için bazen kararsız kalmıyor değilim 😄😄