merveblc1 Merhaba canım anneler. Bebek bezi almaya ne zaman başladınız ve hangisini stok yaptınız hiç bir bilgim yok hangisini almalıyım ❣️
zeynozey merveblc1 etrafımda kimden gördüysem stokladığı bezler bebeğine alerji yaptı🥲 o yüzden bebeğime göre alacağım ben inşallah ilk önce yenidoğan sleepy ile başlıycam o iyi gelirse sleepyle devam eder onu stoklarım😌🌸
BernaOmer merveblc1 Bizde 36 lı ıslak mendil aldık bez almadık hangisini alsak bende bilmiyorum bide puset örtüsü çarşafı minder alan varmı nerden aldınız
Anonim3447 merveblc1 Molfix 1 numara 140 taneli aldım 2 numara da 240 taneli başka da almadım daha ıslak mendil 36 paket aldım baya ucuzdu ben Molfixleri de çok uyguna aldım 2 numaranın tanesi 1.20 kuruşa geldi
Kalbiimde2can merveblc1 bebek bezi stoklamanizi önermem cünkü o bez baskasina iyi gelir size iyi gelmez o yüzden elinizde patlayabilir tasarruf edeyim derken daha cok mal olabilir 🙈
merveblc1 BernaOmer daha o alışverişleri yapmadım ama yapacağım zaman da online da daha uygun olduğunu duydum ☺️
Azr BernaOmer miu collection diye bi mağaza var insta da güvenilir ve çok memnun kalmıştım. Kumaş kalitesi çok güzel. Müslin battaniyeleri de vardı puset takım olarak almıştım minderi alt çarşafı var çift taraflı da kullanabiliyorsun. Kızıma almıştım 2 sene oldu taş gibi duruyor hala.
Yirmisekizaralik BernaOmer bende 12 li bir ıslak.mendil aldım doğum nasip olursa Ağustos sonuna doğru kuruma vs olursa diye daha fazla almadım ama almalı mıyım acaba hangi marka almıştınız siz
birnilmeselesi BernaOmer ben YouTube den izleyip kendim diktim instada satışı olan yerler çok pahalıya datıyorlar malesef 200 tl ye maloldu belki yararı olur
Yoncaburak Anonim3447 bende molfix aldım 1 2 3 4 numara hepsınden 1 er paket aldım 😂😂12 Li de islak mendılını aldım
Betulaa Stoklarının belki iyi gelmez . Ben molfix pure and soft aldım diğerlerine göre içeriği daha temiz diye , iyi gelince de devam ettim
merveblc1 Betulaa evet biraz molfixi araştırınca bana da o mantıklı gelmişti sanırım az alıp deniycem bende memnun kalırsak devam edicem ☺️
Anonim3447 merveblc1 gönül Prima istese de bütçe istemiyor malesef o yüzden hem ekonomik hem kaliteli olan Molfix iyidir
Elif_p merveblc1 canım ilk bebegimde sleepy stok yapmıstık ama az bir şey hiç memnun kalmadım sonra molfix denedik bir süre o daha iyiydi şimdi. Prima kullanıyoruz en iyisi prima tartısmasız ama malum çok pahalı ben de ikinci bebeğime molfix pure and soft ile stok başladım cok almaycagım şimdilik 100 tane aldım eger sorun olmazsa buna devam edeceğim hem kaliteli hem prima ya göre uygun
merveblc1 Elif_p molfix sanırım en çok kullanılan. Prima için düşünüyordum ama malum fiyatları gerçekten fazla. Molfix kafama yatıyor sanırım ☺️
BernaOmer merveblc1 Evet uygun canım trendyolda baktık 310₺ üçlü set biz dün kıyafeti aldık trendyoldan ayaklı don😍🐣 alt üst takım bitane battaniye bebek çantası içinde bir takım ekli yine üçlü tulum zıbın 5 li aldık 4 tane yandan bağlamalılardan 3 300 ₺ tuttu 14 15 tane ayaklı pijama oldu 8 tane falan üst azmı iki ayrı çorap ekledik
Elif_p merveblc1 aynen canım prima gercekten cok pahalı molfix köprü gibi oluyor hem o kadar pahalı değil hem de düşük kalite değil
Mylove1998 Sleepy ilk aylarda ve sonralarda çok pişik yapabiliyor o yüzden Molfix almaya başlayın bence ben öyle yapmayı düşünüyorum
ilknuuruucar_99 Mylove1998 her bebeğin cildi bir değil canım benim çevremde kullananlarda molfixten memnun deil bebeğin cildine uygun almanızı tavsiye ederim ben almadım bebeğimin cildine uygun almayı düşünüyorum 🙂
tgc-52 merveblc1 çevremdekilerin önerileriyle babyturco aldım sadece bir paket 64 lü olması lazım . Denemeden stok yapmak istemedim . Bebeğime iyi gelirse devam edicem
twofruits merveblc1 sleepy natural ultra hassas aldım 160 tane 1 numara kalıpları küçük oluyor sleepy nin 210 tane de 2 numara aldım onlar bitince ya da kullanırken 3 numara stoğu yapıcam alerji pişik yapmazsa