Kızlar günaydın 🎉 bı heyecan yaptım sorayım dedim. Dün benim ovulasyondan sonra 9. Günümdü kan verdim negatifti (değerimi bilmiyorum bu arada yani hastanenin alt baremi 1.20 imiş bunun altında ise negatif geciyo o yüzden tam bilmiyorum) bugün 10. Gün umutsuz bı sekilde test yaptım evde silik çizgi çıktı hemen. Ben bi kaç gün daha teste devam edip kan vericem ama bir günde değişir mi acaba ya merak ettim 🙂