Mevsen
Happy kidse yazamıyorum o yüzden buraya actım ilk doğumumda da dikiş acımıstı ama bunda sanki oturumca yırtılacak gibi acıyor baticonla pansuman yapıp krem sürüyorum ama yınede sızlıyor alaturka tuvalete oturuyorum acaba açılma olmıs olabilir mi yoksa dikişler iyileşiyorda onun belirtisimi cünkü ara ara kasıntıda oluyor ? 🥺