39+3 ’deyiz.Benim nazlı kızımın gelmeye hiç niyeti yok sanki,doktor bir hafta önce 1 cm açıklığın var diyince bende artık doğuruyorum sanmıştım ama hiiçç gelen giden yok, doğum kanalına da hâlâ inmemiş bebiş,rahmimde yumuşama da yokmuş, çatım da dar olduğu için 3 buçuk kiloyu geçmemesi lazım ve biz şuan 3 kilo 400 gramız.Ne yapacağım gerçekten her yolu denedim.Her gün en az yarım saat bir saat yürüdüm,squat yaptım,hurma yedim, farklı egzersizler yaptım ama tık yok.Doktorum da yarın tekrar çağırdı artık doğumunu planlariz beklemenin senin için bir faydası yok dedi,muhtemelen suni sancı deneyeceğiz , çok tedirgin oluyorum,dua edin lütfen bana da kızım bir müdahale olmadan kendisi gelsin 😔